Informácie poskytované spotrebiteľom pred uzavretím zmluvy podľa § 3 a 4 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho č. 102/2014 Z. z.:
Platba na dobierku, platba vopred prevodom na nižšie uvedený účet, platobnou kartou online alebo v hotovosti. V prípade rezervácie na predajni je platbu za rezervovaný tovar možné realizovat výlučne pri prevzatí tovaru osobne na predajni, a to platobnou kartou online alebo v hotovosti. Náklady na spôsob platby sú zahrnuté v cene dopravy, okrem platby za dobierku, kde sa pripočíta doplatok vo výške 2 €.
Bankové spojenie Slovensko
Tatra banka, a.s., číslo účtu: 2929848296/1100
IBAN: SK8411000000002929848296 SWIFT: TATRSKBX
Kuriérna služby (Geis). Po odoslaní zo skladu vás bude prepravná spoločnosť kontaktovať do 48 hodín s prvým pokusom o doručenie. Doručuje sa medzi 8.-17. hodinou. V prípade rezervácie tovaru je možné rezervovaný tovar prevziať osobne na predajni za podmienok uvedených nižšie.
Tovar je možné si nezáväzne rezervovať prostredníctvom nášho portálu www.sanasport.sk, pričom takto rezervovaný tovar si môžete osobne vyzdvihnúť priamo na predajni do 48 hodín od potvrdenia rezervácie; v prípade nevyzdvihnutia tovaru v uvedenej lehote bude vaša rezervácia zrušená. Kúpnu cenu za takto rezervovaný tovar uhrádzate pri prevzatí tovaru na predajni platobnou kartou alebo v hotovosti. Rezervácia tovaru je bezplatná. V rezervačnom okne vyplňte svoje meno, priezvisko, e-mail a číslo mobilného telefónu. Odošlite rezerváciu. O dostupnosti vášho tovaru na predajni vás budeme informovať v potvrdení rezervácie formou emailu a/alebo sms. Na predajni si rezervovaný tovar vyzdvihnite na základe čísla, ktoré dostanete v potvrdení rezervácie.
Termín dodania sa zobrazí pri každom jednotlivom tovare (po zadaní veľkosti tam, kde sú veľkosti k dispozícii) pred vložením do košíka, resp. uskutočnením rezervácie kliknutím na tlačidlo "Rezervuj v predajni" a zároveň bude uvedený v potvrdení objednávky, ktoré je zaslané emailom. V prípade, že bude objednaných viac kusov tovaru a doba dodania bude rôzna, potom sa konečná doba dodania objednanej zásielky určuje podľa toho tovaru, kde je termín dodania najdlhší.
Ak si kupujúci neprevezme tovar a AVORI s.r.o. vzniknú z tohto dôvodu náklady, je AVORI s.r.o. oprávnená tieto náklady od kupujúceho požadovať (to neplatí pri rezervácii tovaru). Náklady na dopravu ku kupujúcemu a vrátenie po neprebratí späť AVORI s.r.o. je v maximálnej odhadovanej výške 15 €. Kupujúci je povinný potvrdiť prevzatie tovaru, do doby potvrdenia prevzatia nie je predávajúci povinný tovar odovzdať.
Reklamovaný tovar zasiela kupujúci na adresu, alebo osobne odovzdá na adrese:
Sanasport.skPokiaľ kupujúci neoznámi predávajúcemu uplatnenie svojho práva z vady predanej veci najneskôr bez zbytočného odkladu po oznámení vady predávajúcemu, má kupujúci také práva, akoby došlo k nepodstatnému porušeniu zmluvy. Uskutočnenú voľbu konkrétneho práva nie je kupujúci oprávnený meniť bez súhlasu predávajúceho, čo však neplatí, pokiaľ kupujúci žiadal opravu veci, ktorú nemožno realizovať. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy aj vtedy, ak nemôže vec používať pre opakovaný výskyt vady (tretíkrát tá istá vada) alebo pre väčší počet vád (4 a viac).
Pri nepodstatnom porušení má kupujúci tieto nároky:
Pokiaľ neodstráni predávajúci vadu včas v zákonnej lehote do 30 dní alebo vadu odmietne odstrániť, môže kupujúci požadovať zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy , a to aj pri nepodstatnom porušení zmluvy, pri ktorom si pôvodne vybral odstránenie vady opravou.
Záloha sa nevyberá, platba prebehne podľa vybraného spôsobu platby.
V prípade odstúpenia od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru na adresu Sanasport, Údolní 27, 602 00 Brno, Česká republika, alebo na adresu: Sanasport, Záhradnícka 62, 821 08 Bratislava. Ak nebude tovar možné vrátiť poštou, sú náklady na poplatok prepravnej spoločnosti v maximálnej odhadovanej výške 15 €.
Údaj o existencii, spôsobe a podmienkach mimosúdneho vybavovania sťažností spotrebiteľov, vrátane informácie, či sa možno obrátiť so sťažnosťou na orgán dohľadu alebo štátneho dozoru - v prípade sťažnosti je možné sa obrátiť na konateľa spoločnosti: Zbyňek Muzikář, tel .: +420 777 955 007, adresa AVORI s.r.o., Údolní 27, 602 00 Brno, email: zbynek@sanasport.cz. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, Bratislava, ktorej internetové stránky sú www.soi.sk. Orgánmi verejnej správy vo veciach ochrany spotrebiteľa sú Ministerstvo hospodárstva SR, Slovenská obchodná inšpekcia a Úrad na ochranu osobných údajov SR.
Odstúpenie od zmluvy nie je spoplatnené. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba (iná ako prepravca) prevezme tovar. V prípade zmluvy týkajúcej sa rôzneho tovaru objednaného spotrebiteľom v rámci jednej objednávky a dodaného osobitne sa lehota počíta odo dňa nasledujúceho po dni, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba (iná ako prepravca) prevezme poslednú dodávku tovaru. V prípade zmluvy týkajúcej sa dodávky tovaru pozostávajúceho z viacerých dielov alebo kusov sa lehota počíta odo dňa nasledujúceho po dni, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba (iná ako prepravca) prevezme poslednú položku alebo časť tovaru.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy informovať AVORI s.r.o., Údolní 27, 602 00 Brno, Česká republika jednoznačným vyhlásením, a to tak, že pošle doporučene list zaslaný prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb na kontaktnú adresu Sanasport, Údolní 27, 602 00 Brno, Česká republika alebo Sanasport, Záhradnícka 62, 821 08 Bratislava. Spotrebiteľ môže použiť priložený vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie, stačí odoslať oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, vráti spotrebiteľovi spoločnosť AVORI s.r.o. bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď bola informovaná o rozhodnutí odstúpiť od zmluvy, všetky platby, ktoré dostala, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku spotrebiteľom zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania ponúkaný spoločnosťou AVORI s.r.o.).
V prípade výmeny tovaru zakúpeného prostredníctvom e-shopovej objednávky nie je možné vyplatiť kúpnu cenu za vrátený tovar v hotovosti. V takomto prípade sa kúpna cena vždy poukazuje na účet zákazníka. V žiadnom prípade nevzniknú spotrebiteľovi ďalšie náklady. Tovar (vrátane darčeka, ak ho spotrebiteľ dostal k objednávke) spotrebiteľ odošle alebo osobne odovzdá najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru spolu s oznámením o odstúpení od zmluvy späť na adrese Sanasport, Údolní 27, 602 00 Brno, Česká republika, alebo na adrese: Sanasport, Záhradnícka 62, 821 08 Bratislava.
Spotrebiteľ bude znášať priame náklady na vrátenie tovaru. Ak nebude tovar možné vrátiť poštou, sú náklady na poplatok prepravnej spoločnosti v maximálnej odhadovanej výške 15 €. Spotrebiteľ zodpovedá iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom (vrátane prípadného darčeka) iným spôsobom, než ktorý je potrebný na oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami tovaru vrátane jeho funkčnosti. Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že ide o tovar v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.
Zmluva uzavretá s použitím elektronických prostriedkov bude u AVORI s.r.o. uložená, spotrebiteľovi k nej bude umožnený prístup v čase uzatvárania zmluvy (bude mu tiež zaslaná), ďalší následný prístup k zmluve nebude umožnený. Pre AVORI s.r.o. nie sú záväzné žiadne kódexy správania okrem právnych predpisov SR.
Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
Navštívené produkty
Máte nejakú otázku? Potrebujete pomôcť? Zavolajte nám na +421 948 251 545
Všetko o nákupe
Mohlo by vás zaujímať