Často kladené otázky

Vy se pýtate, my odpovedáme.

Kedy dorazí tovar?

Informáciu nájdete priamo na detaile konkrétneho produktu a rovnako tak v košíku. Po odoslaní objednávky vám pošleme informáciu o termíne tiež v potvrdzovacom e-mailu. Ak máme tovar skladom, doba dodania je zvyčajne 1 až 4 dni, ak je skladom u dodávateľa, potom v rozmedzi 3-15 dní - túto informáciu nájdete vždy na detaile produktu. V prípade, že objednáte viac kusov tovaru s rôznou dodacou dobou, potom sa konečná doba dodania určuje podľa tovaru s neskorším termínom dodania.

Môžem pridať položku do vytvorenej objednávky?

Určite môžete. Stačí zavolať na číslo +421 948 251 545 alebo napísať email na info@sanasport.sk a oznámiť nám číslo objednávky, kód produktu a veľkosť produktu, ktorý budete chcieť do objednávky pridať. Číslo objednávky nájdete v potvrdzovacom e-maile a kód produktu na detaile produktu vpravo pod zeleným tlačidlom "Vložiť do košíka".

Môžete mi predĺžiť dobu vyzdvihnutia tovaru?

Ak ochoriete alebo nestíhate a potrebujete termín o pár dní či týždeň posunúť, termín vám individuálne predĺžime. Dajte nám v takom prípade vedieť na e-mail info@sanasport.sk a nezabudnite pripojiť číslo svojej objednávky.

Prečo neprešla online platba?

Najčastejšími dôvodmi sú nesprávne opísané číslo karty, nízky stav na účte, výpadok online systému banky (u ktorej máte kartu) alebo nemáte dovolené platiť kartou online. Objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet 2929848296/1100 (IBAN:SK8411000000002929848296) alebo vám tovar pošleme na dobierku. Pre zmenu formy úhrady nás prosím kontaktujte e-mailom info@sanasport.sk alebo telefonicky na čísle +421 948 251 545.

Neviem si rady s výberom tovaru. Čo mám robiť?

Napíšte nám cez online chat, ktorý nájdete na webe vpravo dole, využite našu poradňu alebo sa môžete ozvať na e-mail info@sanasport.sk. Radi vám všetky otázky zodpovieme a pomôžeme vybrať presne to, čo hľadáte.

Aké sú možnosti dopravy?

Tovar posielame prepravnou službou Geis, môžete si ho vyzdvihnúť na predajni v Bratislave alebo na niektorom z takmer 500 výdajných miest služby Uloženka.

Aké sú možnosti platby?

Platiť môžete na dobierku, vopred bankovým prevodom a kartou online.

Ako vrátiť tovar v 14-dňovej lehote?

U nás máte na vrátenie nepoužitého tovaru bez udania dôvodu dokonca 30 dní. Prečítajte si, ako ľahko odstúpiť od zmluvy.

Ako reklamovať tovar?

Reklamácia je u nás rovnako jednoduchá ako vrátenie tovaru, nie je sa čoho báť. Mrknite na postup, ako uplatniť reklamáciu.

Je možné tovar vymeniť?

Áno, radi vám ho vymeníme do 30 dní od nákupu. Prečítajte si, ako tovar vymeniť. Ak si neviete rady s výberom, kľudne nám napíšte na info@sanasport.sk alebo cez online chat, ktorý nájdete na webe vpravo dole.

Odkupujete späť použitý tovar?

Ospravedlňujeme sa, ale bohužiaľ nie. Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť v 30-dňovej lehote, ale len za podmínky, že nevykazuje žiadne známky používania.

Čo hovoria naši zákazníci?

Ďalšia užívateľské recenzie »
Lukáš Pridané: 5. októbra 2017
100 %
Odporúča obchod
  • Telefonické potvrdenie objednávky a informácia o odoslaní tovaru
Maroš Pridané: 16. septembra 2017
100 %
Odporúča obchod

Maximalna spokojnosť,rýchla dodávka

  Máte nejakú otázku? Potrebujete pomôcť? Zavolajte nám na +421 948 251 545

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.