info@sanasport.sk Odpovieme do 24 hodín

Často kladené otázky

Vy se pýtate, my odpovedáme.

Kedy dorazí tovar?

Informáciu nájdete priamo na detaile konkrétneho produktu a rovnako tak v košíku. Po odoslaní objednávky vám pošleme informáciu o termíne tiež v potvrdzovacom e-mailu. Ak máme tovar skladom, doba dodania je zvyčajne 1 až 4 pracovné dni, ak je skladom u dodávateľa, potom v rozmedzi 3-15 pracovných dní - túto informáciu nájdete vždy na detaile produktu. V prípade, že objednáte viac kusov tovaru s rôznou dodacou dobou, potom sa konečná doba dodania určuje podľa tovaru s neskorším termínom dodania.

Môžem pridať položku do vytvorenej objednávky?

Určite môžete, ak ste objednávku ešte neplatili. Stačí zavolať na číslo +421 948 251 545 alebo napísať email na info@sanasport.sk a oznámiť nám číslo objednávky, kód produktu a veľkosť produktu, ktorý budete chcieť do objednávky pridať. Číslo objednávky nájdete v potvrdzovacom e-maile a kód produktu na detaile produktu vpravo pod zeleným tlačidlom "Vložiť do košíka".

Prečo neprešla online platba?

Najčastejšími dôvodmi sú nesprávne opísané číslo karty, nízky stav na účte, výpadok online systému banky (u ktorej máte kartu) alebo nemáte dovolené platiť kartou online. Objednávku môžete zaplatiť prevodom na účet 2401687703/2010 (IBAN:CZ6420100000002401687703) alebo vám tovar pošleme na dobierku. Pre zmenu formy úhrady nás prosím kontaktujte e-mailom info@sanasport.sk alebo telefonicky na čísle +421 948 251 545.

Neviem si rady s výberom tovaru. Čo mám robiť?

Napíšte nám cez online chat, ktorý nájdete na webe vpravo dole, alebo sa môžete ozvať na e-mail info@sanasport.sk. Radi vám všetky otázky zodpovieme a pomôžeme vybrať presne to, čo hľadáte.

Aké sú možnosti dopravy?

Tovar posielame prepravnou službou Zásilkovňa, GLS alebo DPD.

Aké sú možnosti platby?

Platiť môžete na dobierku, vopred bankovým prevodom a kartou online.

Koľko stojí doprava a platba?

Možných kombinácií je viacero, mrknite sem.

Ako vrátiť tovar v 14-dňovej lehote?

U nás máte na vrátenie nepoužitého tovaru bez udania dôvodu dokonca 30 dní. Prečítajte si, ako ľahko odstúpiť od zmluvy.

Ako reklamovať tovar?

Reklamácia je u nás rovnako jednoduchá ako vrátenie tovaru, nie je sa čoho báť. Mrknite na postup, ako uplatniť reklamáciu.

Je možné tovar vymeniť?

Áno, máte možnosť vrátiť tovar do 30 dní od doručenia a vybrať si iný. Ak chcete vrátiť tovar, použite náš formulár a postupujte podľa jeho pokynov. Za nevyhovujúci tovar vám vrátime peniaze do 14 dní, nový tovar si môžete objednať okamžite.

Odkupujete späť použitý tovar?

Ospravedlňujeme sa, ale bohužiaľ nie. Tovar je možné vymeniť alebo vrátiť v 30-dňovej lehote, ale len za podmínky, že nevykazuje žiadne známky používania.