Reklamácia tovaru

Produkt kúpený u nás prestal fungovať alebo sa zničil, bez toho aby ste za to mohli? V takom prípade ho môžete reklamovať. Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa, kedy ste si objednávku prevzali.

Ako tovar reklamovať?
  • V prvom rade vezmite prosím do úvahy, že reklamovať nie je možné vady, ktoré vzniknú bežným opotrebením alebo použitím tovaru na iné účely, než na aké je vyrobený.
  • Ak ide o inú vadu, potom pred zabalením tovar skontrolujte a uistite sa, že nie je neprimerane znečistený, vlhký alebo inak hygienicky závadný.
  • Vytlačte si reklamačný protokol, vyplňte ho a spoločne s faktúrou alebo dokladom o zaplatení pribaľte k tovaru.
  • Tovar nám potom môžete na reklamáciu odovzdať na predajni v BrneOlomouciPrahe a Bratislave, alebo nám ho zašlite poštou na adresu Sanasport, Záhradnícka 62, 821 08 Bratislava alebo Sanasport, Údolní 27, Brno, 602 00.
  • Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní. O jej priebehu vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Potrebujete poradiť?

Píšte na peter@sanasport.cz alebo volajte na tel. +420 730 898 106.

Čo hovoria naši zákazníci?

Ďalšia užívateľské recenzie »
PIRO Pridané: 29. decembra 2017
90 %
Odporúča obchod

SPOĽAHLIVOSŤ A KVALITA

  • OVERENÁ KVALITA
Gabriel 76 Pridané: 8. decembra 2017
100 %
Odporúča obchod
  • Najlepšia cena na trhu,rýchlosť dodania

  Máte nejakú otázku? Potrebujete pomôcť? Zavolajte nám na +421 948 251 545

  • Visa
  • Master Card
  • Maestro
  • Gopay
  • Sphere Card
 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.