Reklamácia tovaru

Produkt kúpený u nás prestal fungovať alebo sa zničil, bez toho aby ste za to mohli? V takom prípade ho môžete reklamovať. Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa, kedy ste si objednávku prevzali.

Ako tovar reklamovať?
  • V prvom rade vezmite prosím do úvahy, že reklamovať nie je možné vady, ktoré vzniknú bežným opotrebením alebo použitím tovaru na iné účely, než na aké je vyrobený.
  • Ak ide o inú vadu, potom pred zabalením tovar skontrolujte a uistite sa, že nie je neprimerane znečistený, vlhký alebo inak hygienicky závadný.
  • Vytlačte si reklamačný protokol, vyplňte ho a spoločne s faktúrou alebo dokladom o zaplatení pribaľte k tovaru.
  • Tovar nám potom môžete na reklamáciu odovzdať na predajni v BrneOlomouciPrahe a Bratislave, alebo nám ho zašlite poštou na adresu Sanasport, Záhradnícka 62, 821 08 Bratislava alebo Sanasport, Údolní 27, Brno, 602 00.
  • Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní. O jej priebehu vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Potrebujete poradiť?

Píšte na peter@sanasport.cz alebo volajte na tel. +420 730 898 106.

Čo hovoria naši zákazníci?

Ďalšia užívateľské recenzie »
Overený zákazník Pridané: 18. augusta 2018
100 %
Odporúča obchod

presne tak by mali vyzerat aj ostatne obchody a personal pre sportovu obuv, kde vedia poradit, odporucit a maju aj nastudovane o topankach pouizitych materialoch atd.

Nakupovanie cez internet alebo priamo na predajni odporucam.

Chlapci palec hore, nech sa vam dari.

  • Personal pripraveny poradit a vedia poradit
  • Analyza “behu” priamo na predajni
  • Velky vyber sportovej obuvy
  • Dobre ceny :)
  • Rychle vybavenie aj ked nemaju priamo na predajni
Overený zákazník Pridané: 30. júla 2018
100 %
Odporúča obchod

Milý a ochotný personál, pekná predajňa, dostačujúci výber tovaru.

  Máte nejakú otázku? Potrebujete pomôcť? Zavolajte nám na +421 948 251 545

  • Visa
  • Master Card
  • Maestro
  • Gopay
  • Sphere Card
 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.