Produktové video
Popis
Kompaktné skialpový / freeridový batoh Nirvana 25 s širokú škálou funkcií a skvelým strihom. Módne dizajnové prvky batohu dopĺňa recyklovaný hlavný materiál. Skvelý dizajn a výroba šetrná k
životnému prostrediu - čo viac by si mohol freerider milujúci prírodu priať? Batoh tiež ponúka plný prístup zo zadnej strany, rovnako ako pohodlný nosný chrbtový systém, čo z neho robí ideálneho
spoločníka do terénu mimo zjazdovky.
- Recyklovaný hlavný materiál
- Hlavný priestor batohu je prístupný pomocou zadného zipsu po celom obvode
- Predné vrecko na lavínové vybavenie
- Priehradka na okuliare s mäkkou podšívkou
- Diagonálne držiak lyží
- držiak snowboardu
- Úchyty pre cepíny a trekové palice
- Kompatibilný s vodnými vakmi
- SOS štítok s pokynmi v prípade nebezpečenstva
- Dvojvrstvová výplň chrbta EVA s vysokou hustotou; bedrový popruh a ramenné popruhy sú kryté strečovým poťahom
Parametre
Šport |
Outdoor / Turistika
|
Sezóna |
2019 Q3
|
Typ tašky |
Batoh
|
Objem tašky/batohu |
21-29 litrov
|
Využitie tašky/batohu |
Lezecké, skialp a freeride
|
Technológie |
DWR
,
Mammut Connect
,
Contact
|
DWR
Skratka pochádza od Durable Water Repellency (trvale odpudzujúce vodu). Ide o trvalú impregnáciu zaisťujúcu vodeodolnosť. Vďaka nej vonkajšie materiály nevstrebávajú vlhkosť. Je používaná ako u fleecového, tak u nepremokavého oblečenia a stanov. Jej účinnosť sa ale postupne znižuje v dôsledku opakovaného prania.
Mammut Connect
Aplikácia slúži užívateľom k získaniu podrobných informácií k jednotlivým produktom. Deje sa tak jednoducho priložením chytrého telefónu s aplikáciou k NFC čipu (NFC = Near Field Communication). Tú použila firma Mammut ako prvá outdoorová značka.
Mammut Connect má k dispozícii tri hlavné sekcie - produkty, aktivita, inšpirácie. Prvý z nich ponúka informácie o jednotlivom tovare a poskytuje aj ďalšie popredajné služby, ako je napríklad predĺženie záručnej doby, do budúcnosti je plánované tiež pozývanie zákazníkov na rôzne outdoorové akcie. Sekcia aktivity slúžia ako vrcholový denník, kde môžu zákazníci zbierať svoje úspechy a zdieľať ich s komunitou, sekcie inšpirácie nadväzuje na príbehy, ktoré sú už prezentované na webových stránkach.