Ekologická udržateľnosť našich výrobkov je pre nás významným kritériom kvality. Záleží nám na tom - a to je zrejmé najmä v našich takmer úplne recyklovaných a recyklovateľných termo nohaviciach
Casanna Hardshell Thermo, ktoré sa vyrábajú nielen udržateľným spôsobom, ale majú tiež pôsobivé nepremokavé a priedušné vlastnosti. Rad funkcií, ako sú pútka na opasok a pútka s gombíkmi na
pripevnenie k zodpovedajúcej lyžiarskej bunde, spĺňa potreby všetkých lyžiarov. Zatiaľ čo si užívate každý zjazd na zjazdovke i mimo nej, my pokračujeme v práci na našom cieli, aby bolo oblečenie
Casanna v budúcnosti plne recyklovateľné.
- Vetruvzdorný a vodotesný dvojvrstvový materiál MAMMUT® DRYtechnology vyrobený zo 100% recyklovaného polyesteru
- Vodný stĺpec: 10 000 mm
- Priedušnosť :: 10 000 g / m² / 24 h
- Plnené 40 g / m² Ajungilak® OTI ™ Element zo 100% recyklovaného polyesteru
- Pútka na opasok
- Slučky s gombíkmi pre pripevnenie bundy k nohaviciam
- 2 bočné vrecká, zipsy skryté chlopňami
- Vetranie na vnútornej strane nohavíc s vodoodpudivým zipsom a sieťovinou
- Ochrana vnútornej časti nohavice proti preseknutie mačkou či hranou lyže
- Šírku leme nohavice možné upraviť pomocou gombíkov
- Integrované snehové lemy s protišmykovou úpravou
Parametre
Šport |
Outdoor / Turistika
,
Zjazdové lyžovanie
,
Lezenie
|
Sezóna |
2019 Q3
|
Ročné obdobie |
Jeseň / zima
|
Vlastnosť oblečenia |
Ochrana proti chladu
,
Ochrana proti vetru
|
Dĺžka nohavíc |
Dlhé
|
Traky |
Nie
|
Technológie |
DWR
,
Mammut Connect
,
Dry Technology
,
Ajungilak® OTI™ Element
|
DWR
Skratka pochádza od Durable Water Repellency (trvale odpudzujúce vodu). Ide o trvalú impregnáciu zaisťujúcu vodeodolnosť. Vďaka nej vonkajšie materiály nevstrebávajú vlhkosť. Je používaná ako u fleecového, tak u nepremokavého oblečenia a stanov. Jej účinnosť sa ale postupne znižuje v dôsledku opakovaného prania.
Mammut Connect
Aplikácia slúži užívateľom k získaniu podrobných informácií k jednotlivým produktom. Deje sa tak jednoducho priložením chytrého telefónu s aplikáciou k NFC čipu (NFC = Near Field Communication). Tú použila firma Mammut ako prvá outdoorová značka.
Mammut Connect má k dispozícii tri hlavné sekcie - produkty, aktivita, inšpirácie. Prvý z nich ponúka informácie o jednotlivom tovare a poskytuje aj ďalšie popredajné služby, ako je napríklad predĺženie záručnej doby, do budúcnosti je plánované tiež pozývanie zákazníkov na rôzne outdoorové akcie. Sekcia aktivity slúžia ako vrcholový denník, kde môžu zákazníci zbierať svoje úspechy a zdieľať ich s komunitou, sekcie inšpirácie nadväzuje na príbehy, ktoré sú už prezentované na webových stránkach.
Dry Technology
Vodeodolná a priedušná membrána
Vodný stĺpec: 10 000 mm
Priedušnosť: 10 000 g/m²/24h